لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
دنیلو : جای افراد بی مسئولیت در یوونتوس نیست

دنیلو : جای افراد بی مسئولیت در یوونتوس نیست

دنیلو بازیکن برزیلی تیم یوونتوس در ابتدای کنفرانس خبری خود، به موضوع تمدید قرارداد با یووه اشاره کرد و مدعی شد که این چهارمین فصل من با یوونتوس است، خیلی سریع اتفاق افتاد زیرا من اصلا شکی نداشتم، این یک انتخاب از ته دل بود.

 

گاتی؟

 

خوشحالم که در مورد او صحبت می کنم زیرا او یک نمونه برای همه ماست. او از سری B به یوونتوس آمد و 6/7 ماه بدون بازی ماند، اما هرگز تسلیم نشد و به کارش ادامه داد و ثابت کرد که شایسته بازی کردن است. من از سفر او بسیار خوشحالم.

 

ولاهوویچ؟

 

آنچه برای دوسان اتفاق می افتد بخشی از مرحله رشد است. او فقط می تواند از طریق کار، صبر و تمرین خوب به جلو برود. من خیلی با او صحبت می کنم و او را آرام می بینم و به کمک به تیم فکر می کنم. او می تواند بر این کار غلبه کند. این دوره به خاطر کیفیتی است که او دارد.

 

بازی فردا:

 

فردا باید بهترین نسخه خود را نشان دهیم. لیسبونی ها آرسنال، رهبر لیگ برتر را حذف کرد و این قدرت آنها را نشان می دهد. می دانیم که بازی فردا به پایان نمی رسد زیرا هفته آینده بازی برگشت را برگزار خواهیم کرد.

 

بحران:

 

وقتی ما بحران داریم، این یک فرصت است. بازیکنان جوان خود را در مواقع بحران ثابت کرده اند. هر کس باید مسئولیت خود را بپذیرد، در غیر این صورت جای شما در یوونتوس نیست.

 

مربی لیسبون:

 

او همیشه می‌خواهد برنده شود.

 

خستگی؟

 

این طبیعی است که کمی احساس خستگی کنید، که این تفاوت را ایجاد می کند که چه کسی همیشه در طول فصل متمرکز خواهد بود.

 

بازی لاتزیو؟

 

ما به تساوی نزدیک بودیم. می دانیم که باید همه بازی ها را تا دقیقه 90 انجام دهیم. مهم این بود که به پیروزی برسیم که متاسفانه نتوانستیم به آن برسیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: